Andra frågan är: Hur mycket intelligens och senast teknik i webbläsaren kan det krävas för en så simpel sak som en gilla-knapp?
Jag tänkte vafan å gick till appstore för att ta hem en annan webbläsare. Men de krävde långt nyare op för att fungera, så det sket sig helt med gamla 4an
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.