Hej,
min toalett fylls på mkt. långsamt. Det är en 'Sphinx' från ca 1992. JAg vill ju såklart öppna locket till vattentanken men jag förstår verkligen inte hur jag ska göra.
Jag har försökt vrida på 'hatten' där man spolar men det tar emot, jag lyckas vrida den ca 45 grader men när jag släpper den åker den tillbaka till ursprungspositionen.
Någon som har en idé hur jag kan lösa detta?
mvh
min toalett fylls på mkt. långsamt. Det är en 'Sphinx' från ca 1992. JAg vill ju såklart öppna locket till vattentanken men jag förstår verkligen inte hur jag ska göra.
Jag har försökt vrida på 'hatten' där man spolar men det tar emot, jag lyckas vrida den ca 45 grader men när jag släpper den åker den tillbaka till ursprungspositionen.
Någon som har en idé hur jag kan lösa detta?
mvh
Kan det vara nåt liknande som det här?
Nere till höger finns två pdf att kika på.
http://ifo.se/Default.aspx?id=118&ParentNodeID=&ProductGroupID=&ProductID=420
Nere till höger finns två pdf att kika på.
http://ifo.se/Default.aspx?id=118&ParentNodeID=&ProductGroupID=&ProductID=420
Sedär ja ifö har visst fortfarande en som heter Sphinx, tror dock att stolen i fråga är en importstol av ett fabrikat som heter just sphinx. Har en svag känsla av att de är holländska eller möjligtvis tyskaTaxen skrev:
Klicka här för att svara


