Hej!
Ska isolera en äldre friggebod och funderar på om "vecken" mellan brädorna kan fungera som luftspalt om en låter bli att fästa vindduken i "vecken". Någon som vet?
Ska isolera en äldre friggebod och funderar på om "vecken" mellan brädorna kan fungera som luftspalt om en låter bli att fästa vindduken i "vecken". Någon som vet?
Klicka här för att svara

