2 622 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Kan denna klippare vara vettig?
Hejsan.
Har spanat in en Jonsered klippare.
Någon som kan kommentera om detta kan vara ett bra köp.
http://www.jonsered.com/se/lawn-mowers/lm-2147-cmdae/
Eller det finns annan i samma prisklass som är bättre?
Kravet är att det ska finnas drivning och uppsamlare.
Har spanat in en Jonsered klippare.
Någon som kan kommentera om detta kan vara ett bra köp.
http://www.jonsered.com/se/lawn-mowers/lm-2147-cmdae/
Eller det finns annan i samma prisklass som är bättre?
Kravet är att det ska finnas drivning och uppsamlare.
Jag har ingen uppfattning om just den modellen men jag har en liknande Jonsered klippare som nu är en tio-femton år. Den har gjort vad den ska och fungerat utan problem på en ganska stor och "elak" gräsmatta.
Uppfattar den som en hyfsad mellanklassmodell. Kanske ingen Klippo men inget billigt junk heller.
Uppfattar den som en hyfsad mellanklassmodell. Kanske ingen Klippo men inget billigt junk heller.
Jag tror du får bättre svar i underforumet Trädgårdsmaskiner
Hej,
Jag flyttade din tråd till underforumet Trädgårdsmaskiner istället.
Jonsered gör överlag bra maskiner och jag tror inte du kommer bli missnöjd med denna, om man jämför med olika klippare i samma prisklass.
Såg att de hade ett ganska stort test i senaste Gör det själv. Kanske kan vara värt att ta ett span på?
Mvh
Stefan
Jag flyttade din tråd till underforumet Trädgårdsmaskiner istället.
Jonsered gör överlag bra maskiner och jag tror inte du kommer bli missnöjd med denna, om man jämför med olika klippare i samma prisklass.
Såg att de hade ett ganska stort test i senaste Gör det själv. Kanske kan vara värt att ta ett span på?
Mvh
Stefan
Klicka här för att svara