Jag har hittat en från Contura men den börjar säljas i oktober så om du kan vänta.....
Kolla på www.nibe.se och gå in på braskaminer
MVH Maria
 
I min Contura 460 har sidoglasen en tendens att tjära igen om man inte tokeldar. Något att tänka på.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.