M mammamys #1 Medlem · 107 inlägg 4 jul 2003 23:22 mammamys Medlem 107 inlägg 4 jul 2003 23:22 #1 Jag har hittat en från Contura men den börjar säljas i oktober så om du kan vänta..... Kolla på www.nibe.se och gå in på braskaminer MVH Maria
Jag har hittat en från Contura men den börjar säljas i oktober så om du kan vänta..... Kolla på www.nibe.se och gå in på braskaminer MVH Maria
B BAS #2 Medlem · 2 092 inlägg 14 jul 2003 10:00 BAS Medlem 2 092 inlägg 14 jul 2003 10:00 #2 Handöl har en del kaminer. Exempel dessa: http://www.ks-kaminer.com/braskaminer/handol.htm
M Marthin #3 Medlem · 19 inlägg 25 jul 2003 13:41 Marthin Medlem 19 inlägg 25 jul 2003 13:41 #3 Contura 550: http://www.nibe.se/brasvarme/produkter/braskaminer/Contura550.htm
P PA #4 Medlem · 148 inlägg 4 aug 2003 07:03 PA Medlem 148 inlägg 4 aug 2003 07:03 #4 I min Contura 460 har sidoglasen en tendens att tjära igen om man inte tokeldar. Något att tänka på.