Hej!!
Står i begrepp att lägga golv på vår Kallvind.
Har tänkt mig att spika 45*95 på takstolarna med stöd ner till takstolens undre regel på 1,5 meter avstånd som reglar
Men mellan dessa reglar så blir det då 1,2 meter. Min fråga är om det är helt vansinnigt att bara lägga 22 mm råspont som golv. Det är som jag ser det helt omöjligt att göra tätare reglar. Jag skall ha vinden som förråd och skall ställa lådor
och annat skit där. Kanske någon hylla. Jag godtar svikt men vill inte braka igenom.
// Erland