J Jockebyggab skrev:
Vettigt.
!3 år sedan någon skrev i den här tråden och du ramlar in och upprepar ditt mantra att man "måste ha värmen på i källaren"
Söker du efter trådar att gå in och spamma i?
 
  • Gilla
Fairlane
  • Laddar…
P
mikethebik mikethebik skrev:
!3 år sedan någon skrev i den här tråden och du ramlar in och upprepar ditt mantra att man "måste ha värmen på i källaren"
Söker du efter trådar att gå in och spamma i?
gör du sammadant?
känner du dig hotad?
 
electroluxaren skrev:
gör du sammadant?
känner du dig hotad?
Fattar inte vad du menar?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.