Gjuta nytt källargolv.
Har bilat ut det gamla grävt ut så att jag kommit under sulan.
Skall sänka golvet för att få mer takhöjd. Det innebär att golvet kommer att sluta ca 150mm under sulan.
hur skall jag göra för att undergjuta och komma upp mot sockeln.
En tanke att sätta några plintar som undergjutes så att de avlasstar?
En annan tanke är att ta dit en betongbil pumpa in i den önskade golv nivån och sedan undergjuta.

Innan gjutning makadam fibermatta avlopp el och armering.

Önskar tips.
Meab56
 
Redigerat:
Ingen isolering???vet du på vilket djup dräneringen ligger så du inte hamnar under den?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.