Hej
Har en Leica Lino L2 som tyvärr har dykt från ca 2m höjd ner i betonggolvet
När jag kontrollerar den så slår den ca 3mm på 5m avstånd från ytterkant till ytterkant
Nån som vet om man kan fixa det själv? kostar ca 1200:- att lämna iväg den och då köper jag nog hellre en ny

Har den till plattsättning så jag vill ha den så exakt det går
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.