Hej
Har en Leica Lino L2 som tyvärr har dykt från ca 2m höjd ner i betonggolvet
När jag kontrollerar den så slår den ca 3mm på 5m avstånd från ytterkant till ytterkant
Nån som vet om man kan fixa det själv? kostar ca 1200:- att lämna iväg den och då köper jag nog hellre en ny
Har den till plattsättning så jag vill ha den så exakt det går