R Rogge #1 Medlem · 2 inlägg 29 aug 2003 17:18 Rogge Medlem 2 inlägg 29 aug 2003 17:18 #1 Varför ska/får man inte kakla på spånskiva i badrum? Är den inte tillräckligt styv eller tar inte fuktspärren fast..?
Varför ska/får man inte kakla på spånskiva i badrum? Är den inte tillräckligt styv eller tar inte fuktspärren fast..?
L Lill #2 Medlem · 703 inlägg 29 aug 2003 18:40 Lill Medlem 703 inlägg 29 aug 2003 18:40 #2 Snarare ditt första alternativ...den kan röra sig vilket kan få fogarna att spricka. ( och i värsta fall kakel/klinkerplattorna.
Snarare ditt första alternativ...den kan röra sig vilket kan få fogarna att spricka. ( och i värsta fall kakel/klinkerplattorna.
M Michailoff #3 Medlem · 415 inlägg 8 nov 2003 00:16 Michailoff Medlem 415 inlägg 8 nov 2003 00:16 #3 Och får du en skada i tätskiktet suger spånskivan vatten som en svamp!