3 943 läst ·
3 svar
4k läst
3 svar
kakla badrum med 60x60 plattor
Enligt vår hantverkare skulle det bli dyrare, ta längre tid och vara svårare att kakla med 60x60 cm kakelplattor än vad det är med mindre plattor.
Stämmer det?
Då är det inte att kakelplattorna är dyrare utan allt annat som underarbete,fogning mm samt själva kaklingen han menar.
Stämmer det?
Då är det inte att kakelplattorna är dyrare utan allt annat som underarbete,fogning mm samt själva kaklingen han menar.
Medlem
· Blekinge
· 12 231 inlägg
Jag skulle tro att jättestora och jättesmå kakel är svårare att sätta. Det krävs mer finlir att få de jämna. Det finns en anledning att standardkakel är runt 15x15 eller upp till 30x30.
Det kommer bli dyrare i alla fall eftersom du har mer spill.
Det kommer bli dyrare i alla fall eftersom du har mer spill.
Klicka här för att svara