Hur är det byggt? Var ni där o tittade?
Vi fick sprickor, vilket visade sig bero på slarv med hållbarheten, regelavståndet, i väggen. Fick riva allt o bygga om. Kan ju vara rörelser i huset, om ni bor i trähus?
Ta kontakt med ert villaförsäkringsbolag.