Hejsan
Jag o min sambo håller på att göra om badrummet och funderar på att beställa från www.kakelonnet.se . Nån som gjort det? Bra eller dåligt?
 
Kan verkligen rekomendera kakelonnet.se...
Dom svarar snabbt på mail och är trevliga om man ringer och undrar över något.

Enda smolket i bägaren var att när jag beställde grejer därifrån lyckades Posten(oväntat?) sulla bort grejerna >:(
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.