Ska åka hemifrån imorgon vid 6.30-tiden och ska köpa kakel behöver hjälp av er med en fråga. Har kikat runt lite på bilder på nätet, använder man nästan inte kakellist längre? Hur har ni gjort? Lägger man då bara en fog överst mot underskåpen eller hur gör man? Är så tacksam för snabba idéer och bilder på era kök.
 
Det är sällan jag sätter sådana. Mjukfogning med silikon är det vanligaste, och i mitt tycke det snyggaste.
 
Ja kör inte änns mjukfog uppåt bara mot bänkskivan... hårdfog funkar uppåt lika bra.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.