Ska åka hemifrån imorgon vid 6.30-tiden och ska köpa kakel behöver hjälp av er med en fråga. Har kikat runt lite på bilder på nätet, använder man nästan inte kakellist längre? Hur har ni gjort? Lägger man då bara en fog överst mot underskåpen eller hur gör man? Är så tacksam för snabba idéer och bilder på era kök.