Jo, jag han inte riktigt kakla färdigt igår så jag skrapa bort överflödig kakelfix från väggen, men en hinna av fix sitter kvar på tätskiktet. Jag ska fortsätta idag och undrar om man måste prima fixlagret som sitter på väggen innan jag lägger på nytt fix eller om det bara är att köra på?