Skall bestämma kakel och klinker till badrummet i vårt nya hjältevadshus. Har tittat på lite olika färger och storlekar men har haft svårt att bestämma mig. Kan tänka mig både åt det blå hållet och beige/terracotta.
Någon som kan tipsa eller har någon bild på egna badrum?
 
Vi gjorde såhär med vårt beiga kakel(ingen bra bild dock :-/ )
DSC00098.JPG
DSC00099.JPG

Kaklet och bården i sjösten och kommer från Kondradssons kakel.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.