Skall bestämma kakel och klinker till badrummet i vårt nya hjältevadshus. Har tittat på lite olika färger och storlekar men har haft svårt att bestämma mig. Kan tänka mig både åt det blå hållet och beige/terracotta.
Någon som kan tipsa eller har någon bild på egna badrum?