408 läst ·
4 svar
408 läst
4 svar
Kakel på cc 60?
Jag har läst att det inte går att kakla på våtrumstapet och inte heller på cc 60 som vi har i vårt Älvsbyhus.
Behöver tips på hur man kan gå tillväga utan att behöva riva hela väggen?
Är det ens möjligt? Läser på många trådar här och blir inte klokare.
Finns det någon möjlighet ?
Tips och tricks
Behöver tips på hur man kan gå tillväga utan att behöva riva hela väggen?
Är det ens möjligt? Läser på många trådar här och blir inte klokare.
Finns det någon möjlighet ?
Tips och tricks
Det är reglad 60 cc stomme med spånplattor på väggar.useless skrev:
Det är många som har sagt att det måste vara 30 cc annars så spricker fogen, men jag tänker att man kan använda mjuk fog.
Fått ett parti kakel lite större plattor som jag tänkte använda.
Huset är byggt på 90 talet och har våtrumstapet i badrummet som är lite tråkigt
Klicka här för att svara
