3 743 läst ·
4 svar
4k läst
4 svar
Kakel och klinkers på postorder?
http://www.torebodakakel.se har fint kakel! Fast jag kommer inte ihåg på rak arm om de säljer på postorder... *funderar* Annars kan du ju hämta själv så bjuder jag på en fika när du passerar! 
Låter lockande med fika!
Men, det är en bra bit att åka vet jag av egen erfarenhet. Åkte igenom där då och då för några år sedan när min käre make veckopendlade (alternativt jag åkte till honom över helgen).
Fina bilder var det på www.torebodakakel.se!
Har hittat en hemsida till www.kakelpalatzet.se, men den sidan fungerade inte riktigt för webshoppen när jag var inne. Ska prova igen! Fler tips mottages gärna!
Har hittat en hemsida till www.kakelpalatzet.se, men den sidan fungerade inte riktigt för webshoppen när jag var inne. Ska prova igen! Fler tips mottages gärna!
Men då kan ni ju inte bo SÅ långt härifrån? Nästa forumträff i Mariestad kanske?brykthed skrev:Låter lockande med fika!Men, det är en bra bit att åka vet jag av egen erfarenhet. Åkte igenom där då och då för några år sedan när min käre make veckopendlade (alternativt jag åkte till honom över helgen).
Har hittat en hemsida till www.kakelpalatzet.se, men den sidan fungerade inte riktigt för webshoppen när jag var inne. Ska prova igen! Fler tips mottages gärna!![]()
Klicka här för att svara