Hej!
Är det någon som har erfarenhet av att sätta kakel i fönsterkarmen?
Vi håller på att bygga om vårt badrum och funderar på att sätta kakel i hela fönsterkarmen istället för att låta den vara i trä. Behöver man i sådana fall sätta gips ovanpå träet för att det inte skall röra på sig?