643 läst ·
4 svar
643 läst
4 svar
Kakel hjältevadshus
Vårt hus kom igår och idag
var vi nere en runda och tittade in i vårt kök!
kaklet ser för rent ut sagt för hemskt ut!
Vi valde 4,6x4,6 cm och kaklet sitter inte
i jämt nivåmässigt, olika avstånd mellan kaklet
+ att där kaklet börjar har de börjat med halv
platta det ser så fult ut, är besviken!!
Nåväl är det fler som byggt hjältevad som haft
problem med dåligt utförande utav kaklandet?
Vid slutbesiktningen hoppas jag sannerligen
att besiktningskvinnan påpekar detta!
Annika
var vi nere en runda och tittade in i vårt kök!
kaklet ser för rent ut sagt för hemskt ut!
Vi valde 4,6x4,6 cm och kaklet sitter inte
i jämt nivåmässigt, olika avstånd mellan kaklet
+ att där kaklet börjar har de börjat med halv
platta det ser så fult ut, är besviken!!
Nåväl är det fler som byggt hjältevad som haft
problem med dåligt utförande utav kaklandet?
Vid slutbesiktningen hoppas jag sannerligen
att besiktningskvinnan påpekar detta!
Annika
ingen som svarat :-/
Nåväl vår säljare har idag fixat
så kaklet sätts om innan slutbesiktningen
som han själv uttryckte det : katastrof
Tycker det är bra gjort av vår säljare
och snart blir det en stjärna i kanten för hans del!
Annika
Nåväl vår säljare har idag fixat
så kaklet sätts om innan slutbesiktningen
som han själv uttryckte det : katastrof
Tycker det är bra gjort av vår säljare
och snart blir det en stjärna i kanten för hans del!
Annika
Vad kul att höra att det faktiskt inte behöver vara långa diskussioner om självklarheter, sånt blir man glad av, måste ju verkligen rendera en guldstjärnaBohman skrev:
MVH//Christina.
Ja men säljare insåg nog att det inte skulle
gå igenom en besiktning iaf!
Samtidigt ska de ha vårt hus som visningshus oxå!
Björken var ett alternativ för oss men
vi är bara 4 i familjen så det kändes för
stort för oss... å jag är inte förtjust i snea väggar
Annika
gå igenom en besiktning iaf!
Samtidigt ska de ha vårt hus som visningshus oxå!
Björken var ett alternativ för oss men
vi är bara 4 i familjen så det kändes för
stort för oss... å jag är inte förtjust i snea väggar
Annika
Klicka här för att svara