Ska köpa Kährsgolv och hade tänkt Vienna.
Nu såg jag Kährs Nice till mycket bättre pris.
Är detta sämre kvalitet?
Någon som lagt det/vet hur det ser ut?
 
Lagt klart 60m2 idag med Nice.... Ser bra ut! Inga läggningsproblemheller
 
danielandersson skrev:
Lagt klart 60m2 idag med Nice.... Ser bra ut! Inga läggningsproblemheller
Intressant! Känns det som bra kvalitet som Kährs om du lagt det förut?
Blev fogarna bra?
Hur ser golvet ut? Lugnt och jämn färg eller stor variation på färger, mycket kvistar etc?
 
Tina123 skrev:
Intressant! Känns det som bra kvalitet som Kährs om du lagt det förut?
Blev fogarna bra?
Hur ser golvet ut? Lugnt och jämn färg eller stor variation på färger, mycket kvistar etc?
Lugnt och snyggt.. La samtidigt in Kährs Cornwall på nedervåningen.. Upplever att de håller samma kvalitet..

Kan ta en bild imorgon.
 
danielandersson skrev:
Lugnt och snyggt.. La samtidigt in Kährs Cornwall på nedervåningen.. Upplever att de håller samma kvalitet..

Kan ta en bild imorgon.
Tack, skulle verkligen uppskatta en bild!
Vi hade tänkt Kährs Vienna som är ett "lugnt" 3-stavsgolv, men Kährs Nice blir mycket billigare.
 
ImageUploadedByByggahus.se1366089718.985967.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

ImageUploadedByByggahus.se1366089737.752531.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Bilder som utlovat :-)
 
Tack Daniel! Det var bra att få se hur det ser ut.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.