Har köpt ett ett Kährsgolv och säljaren rekomenderade deras installationskit på 400 kr p.g.a att dom har ett Woodlocksystem. Min fråga är om man måste köpa hela deras Kit eller kan man bara köpa en random golvläggningssats? Någon som erfarenhet av att lägga ett Kährsgolv?

Lexington Lexington skrev:
Denna är guld att ha [länk]

I övrigt kan du köra med vilka kilar/distanser och vilken baksmälla som helst (det är, vad jag förstått det som, det som ingår)
Okej så man behöver inte deras låsverktyg som följer med? Tänker på denna: Metalliskt låsverktyg för byggprojekt med en röd låssymbol på sidan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Jag har aldrig använd det.
Nu va det några år sedan jag la ett kährs golv senast, men har för mig att jag petade med någon mejsel eller liknande, allt som kommer åt funkar (själva plast-skenan som låser är lätt att skjuta i läge) :D och den används ju bara till sista raden.
Sen verkar den ju va bra o ha om man ska plocka bort golvet också, men då kan man ju köpa den då.

Lexington Lexington skrev:
Jag har aldrig använd det.
Nu va det några år sedan jag la ett kährs golv senast, men har för mig att jag petade med någon mejsel eller liknande, allt som kommer åt funkar (själva plast-skenan som låser är lätt att skjuta i läge) :D och den används ju bara till sista raden.
Sen verkar den ju va bra o ha om man ska plocka bort golvet också, men då kan man ju köpa den då.
Ja precis. Tack så mycket för tipset, uppskattat!
Ha det gött ! :D

A andree_83 skrev:
Ja precis. Tack så mycket för tipset, uppskattat!
Ha det gött ! :D
Jag fick med kitet till golvet. Rätt praktiskt att använda

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.