H HSP skrev:
Se nu till att få alla "huvuden" på buntbanden åt samma håll och i samma linje då lufter du det till en ytterligare nivå.
Snyggt jobbat.
Allt annat vore en hädelse värdig en korsfästning till döden inträder. Just nu letar jag efter smala men långa buntband så att pluppen på buntbandet blir lika stor på alla rör.
 
  • Haha
  • Gilla
Mikael_L och 1 till
  • Laddar…
En favorit, bra kvalité. Finns hos Ahlsell, Elektroskandia mfl.

Art. Nr. E 1516060
Buntband
Fabrikat HellermannTyton
Typ. T18L 2 BK
Färg Svart
Längd 205 mm
Bredd 2.5 mm
Max bunt diameter 55 mm
Temp. område -40-85 °C
 
  • Gilla
MathiasS
  • Laddar…
Mikael_L
Och klipp buntbanden med en elektrniktång med enkelfas så absolut inget vasst sticker ut, Det tycker jag också är lite "pricken över i".

Har jobbat lite med en duktig lärling, som nog är två eller treårsmontör numera (tiden går fort), det var han som körde med det och visade mig. Så elmonts law kanske inte alltid stämmer. :)
https://www.elfa.se/sv/sidavbitare-125-mm-med-avfasning-lindstrom-8163/p/18045924
 
Självklart. Du borde veta att jag har lång erfarenhet av att överarbeta saker....
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.