Hej! jag har precis flyttat in i en nyproducerad bostadsrätt. Det sticker fram en lite kabel eller något under tröskeln som går till badrummet. Blev orolig att det är någon sorts strömkabel? Jag skurade precis och då rörde jag i den när den var blöt men kände ingenting.
Tvivlar på att det är en elkabel; på bilden ser den för klen ut.
Men oavsett vilket ska det ju inte sticka fram UFO-kablar och annan bröte i en nyproducerad bostad. Slå en signal till föreningen och påtala saken.
Men oavsett vilket ska det ju inte sticka fram UFO-kablar och annan bröte i en nyproducerad bostad. Slå en signal till föreningen och påtala saken.
Kan det vara en avklippt snutt som inte städades bort innan tröskeln kom dit?
Håller med, ett par från en CatX kabel.
Gissar på samma som Fotografen, skräp som inte städats bort ordentligt och nu ligger fast i tätskiktet under tröskeln.
Reklamera till byggherren så får de ta problemet med att göra ett hål (visserligen minimalt) i tätskiktet som ansluter till tröskeln.
Gissar på samma som Fotografen, skräp som inte städats bort ordentligt och nu ligger fast i tätskiktet under tröskeln.
Reklamera till byggherren så får de ta problemet med att göra ett hål (visserligen minimalt) i tätskiktet som ansluter till tröskeln.
Klicka här för att svara