Det är inget fel att ha svart som fas. Det var tidigare något av en standard. Idag skulle man förmodligen ha valt brun i stället om man bara behövde en fas. Men det är inget fel med att använda den svarta och det finns ingen orsak att byta ledare om allt fungerar.