Justersåg i mycket fint skick från 2004 tillverkad i Österrike av Felder-gruppen, märke Hammer K3 (Winner Comfort). Välutrustad med 2000 mm justerbord, inbyggd ritsklinga för laminatskivor/ melamin, 4 kW motor (5,5 hk) tar 305 mm huvudklinga som ger 103 mm klyvhöjd! Kapanhåll gerbart steglöst och med fasta lägen. Teleskopfunktion med upp till 2300 mm med kapstopp. Klyvbredd 800 mm. Tillbyggd med suva-skydd. Mycket välbyggd kvalitetsmaskin, väger 450 kg. Perfekt storlek för mindre snickeri, båtmakare, dekormakare, garage, hobby.

7 st klingor medföljer, 2 st klyvklingor, 1 st kapklinga, 3 st klingor för laminatskivor.

Nypris över 50 000 kr, jag säljer den för 26 000 kr.

Finns i Falun, eventuell transport går att diskutera. Maila eller ring Esbjörn på 070-795 88 72 eller 023-161 41

• sag1.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • sag2.jpg
    Skapa konto
  • skylt.jpg
    Skapa konto
  • klingor.jpg
    Skapa konto
Maskinen är nu såld, min pärla, det sved, men jag kan inte stå med två justersågar

Gruvberget skrev:
Maskinen är nu såld, min pärla, det sved, men jag kan inte stå med två justersågar
Skit. Jag skulle ringa på den idag men sköt på det tills imorgon, och hade hoppats på en titt på sågen imorgon. Dessutom falubo. Trodde nästan den var min, sambon var införstådd och allt :(

Det var ju maximal otur då, att få det godkänt av sambon brukar i regel också innebär en stor insats och uppoffring

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.