Jag handlade på Theofils men brukar finnas på de flesta välsorterade byggvaruhus.
Så här såg mina ben ut, tillverkade möblerna själv kan väl tilläggas. Men tänker att det vore en snygg lösning för dig att bara borra in i underkant som knappast syns men ändå är nog för att justera för fall i ett badrum.
Så här såg mina ben ut, tillverkade möblerna själv kan väl tilläggas. Men tänker att det vore en snygg lösning för dig att bara borra in i underkant som knappast syns men ändå är nog för att justera för fall i ett badrum.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
slacker skrev:
Jag handlade på Theofils men brukar finnas på de flesta välsorterade byggvaruhus.
[bild] [bild]
slacker skrev:
Det vart ju väldigt fint! De ser ut att vara lite bredd på fötterna också! Jag var på Bygma i Övik! De hade bara omslags uttern, men inga ben!! Är det Habo eller?slacker skrev:
[bild] [bild]
Inga Habo - Dom heter SFTS-255 och var i rostfritt med förnicklad hänga och därför ansåg jag dem passa i ett badrum.
Hittade dem för beställning här - Och jag minns inte att dom var såååå dyra!
https://ahandel.se/product/stallbar-fot-sf255-m8x30/
Hittade dem för beställning här - Och jag minns inte att dom var såååå dyra!
https://ahandel.se/product/stallbar-fot-sf255-m8x30/
Huga A-Handel 89kr i frakt...
330 spänn med frakt kanske var i styvaste laget. Finns helt klart liknande fötter i enklare utföranden som gör samma jobb. Men du hänger med på principen - Blir nog snyggast på ett sånt där skåp!!
Logga in
Skapa konto
330 spänn med frakt kanske var i styvaste laget. Finns helt klart liknande fötter i enklare utföranden som gör samma jobb. Men du hänger med på principen - Blir nog snyggast på ett sånt där skåp!!
Kanske Jula!?
M10 så det kanske inte finns gods så det räcker!?
M10 så det kanske inte finns gods så det räcker!?
Redigerat: