Har monterat ny ytterdörr Swedoor P100. Inga konstigheter. Men jag skulle vilja justera dörrbladet inåt ca 2mm vi låssidan. Försökt tyda bruksanvisning men det var för svårt för mig.
Antar att det går att justera via gångjärnen. Är här någon vänlig själ som vet?