Finns det någon adapter för det?

Osäker på om det finns adapter för själva lansen vet inte hur hamrons lans och fästen ser ut. beror väl på modell men min kärcher har anslutning M22 på tvätten. Det är ganska vanligt så kolla på din vad du har. Så i värsta fall kan du ju köra en kärcherlans så funkar det direkt utan adapter.

Det var främst om det går att köra Kärscher avloppsrensslang på en Hamron maskin...

anders07 anders07 skrev:
Det var främst om det går att köra Kärscher avloppsrensslang på en Hamron maskin...
På min Hamron fungerar det bra med Nilfisk avloppsrensslang utan adapter, inte det du frågade i och för sig, men om du inte har köpt avloppsrensslangen så kanske det fungerar med en från Nilfisk :)

• Gilla
anders07
  • Laddar…
K KJE skrev:
På min Hamron fungerar det bra med Nilfisk avloppsrensslang utan adapter, inte det du frågade i och för sig, men om du inte har köpt avloppsrensslangen så kanske det fungerar med en från Nilfisk :)
Tack ! Precis vad jag sökte ! Antar att det är samma koppling på alla hamron. Jag har en med maxtryck 14 bar och arbetstryck 10 bar. Effekt 1800w. Vad har du ?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.