Hej! Står i valet för att köpa en Jötul F371 eller en F373. Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av dessa kaminer.
Hur dåligt lagrar denna kamin värmen? Blir den kall direkt när elden slocknat. Är det stor skillnad om man väljer en täljstenstopp?
Tack på förhand!