Hej,
Hoppas att jag kan få hjälp av någon kunnig inom el! Jag har nämligen köpt en ugn från Siemens som kommer levererad med sladd men utan stickpropp (fas, nolla, jord). Dock har jag bara ett perilexuttag bakom ugnen och inte vanligt jordat uttag. Ser att elektrikern som satte in den gamla ugnen hade samma utmaning och gjort enligt bild - är detta korrekt? Kan jag göra på samma sätt med min nya ugn?
Stort tack!