2 745 läst ·
6 svar
3k läst
6 svar
Jönköping
Då vet jag nog vilket hus som är ert. Det blir ju en del turer till området. 
Vi ska bygga ett Myresjöhus, Ljusgården/Alto. (Det bytte namn i deras nya katalog till Alto)
Vi väntar på bygglovet sen ska vi försöka komma igång med grunden så fort som möjligt och hålla tummarna för att vi slipper spränga. :-/
Huset levereras preliminärt första veckan i december. Sen ska vi göra allt invändigt i egen regi.
Lycka till med både hus och barn (läste på hemsidan).
Vi ska bygga ett Myresjöhus, Ljusgården/Alto. (Det bytte namn i deras nya katalog till Alto)
Vi väntar på bygglovet sen ska vi försöka komma igång med grunden så fort som möjligt och hålla tummarna för att vi slipper spränga. :-/
Huset levereras preliminärt första veckan i december. Sen ska vi göra allt invändigt i egen regi.
Lycka till med både hus och barn (läste på hemsidan).
Klicka här för att svara