L LottieCel skrev:
Hej!

Anser att en större och lika med dyrare Joniseringsapparat ger mer ozon det är självklart men det betyder inte att en apparat för 600 är sämre än en för 5000 kr . Vi har en som kostade 599kr och den fungerar utmärkt till de utrymmen på 25m2 den ska rena.Eftersom det är farliog med höga mängder av Ozon väljer jag hellre en mindre och då billigare variant.
Tråden är från 2011 men din idé är bra
 
Spelar det någon idé att tråden ärfrån 2011 det gäller då som nu och jonisering fungerar precis likadant nu som då fast maskinerna blivit bättre. Jag letade fakta och hittade tråden.
 
L LottieCel skrev:
Spelar det någon idé att tråden ärfrån 2011 det gäller då som nu och jonisering fungerar precis likadant nu som då fast maskinerna blivit bättre. Jag letade fakta och hittade tråden.
spelar det någon roll.............skulle det stå
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.