Tråden är från 2011 men din idé är braL LottieCel skrev:Hej!
Anser att en större och lika med dyrare Joniseringsapparat ger mer ozon det är självklart men det betyder inte att en apparat för 600 är sämre än en för 5000 kr . Vi har en som kostade 599kr och den fungerar utmärkt till de utrymmen på 25m2 den ska rena.Eftersom det är farliog med höga mängder av Ozon väljer jag hellre en mindre och då billigare variant.
Klicka här för att svara