Hej,

Varje gång vi spolar vatten i diskhon hörs det ett mycket högljudd och störande ljud från avloppet, för några månader sedan körde jag in i avloppetsrör högtrycktvätt slang under diskhon och ljuden försvann nu kommer det tillbaka igen men vi är jätte noga med att inte låta skräp rinna ner i diskhon.
Jag hittade en video på Youtube som liknar lite det problem jag har, ta en titt på det och säg till om ni har tips på hur man fixar det.

Ljudet jag har är mycket högre om mer intensiv.


En annan sak är det att huset vi köpte är omgjort, där det är köket idag var det ett vardagsrum innan så andra ägare gjorde om lite, jag vet inte om det har ngt med det att göra.

Tack på förhand! :D
 
I Martenw skrev:
Begynnande stopp, kolla först avlopp med [länk] Funkar inte det, se så att avluftningen är fri.
Det var det första jag försökte som är även kallat för "kamelkyss" :rofl: men det hjälpte inte.

Hur vet jag det att det är avluftningen som är problem och i så fall hur fixar man problem med det?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.