6 969 läst ·
32 svar
7k läst
32 svar
Jobbade med för klen skruvdragare. Söker en ny!
Den ena (slagskruvdragaren, hög Nm) har bara bitshållare och den andra har chuck som du använder borrar eller en bitshållare.
Föregångaren till detta har jag: http://www.toolstop.co.uk/makita-dk...dless-kit-2-x-1.3ah-batteries-replaces-p64407
Helt underbara maskiner. Slagskruvaren ger ett moment på 90Nm och har ännu inte gått bet på någon uppgift den fått. Batterierna räcker dock inte så länge vid krävande jobb.
Helt underbara maskiner. Slagskruvaren ger ett moment på 90Nm och har ännu inte gått bet på någon uppgift den fått. Batterierna räcker dock inte så länge vid krävande jobb.
Tack för all feedback och kommentarer!!
Det blev till slut detta här som dof skrev om. Med bag. Det fanns samma uppsättning med en aluminiumkoffert också, men valde bagen. Slog till på detta paketet alldeles nyss och jag tror det var rätt ände jag började i. Var länge sugen på det dyrare 18volts-paketet från Makita, men börjar med med detta jag beställde.dof skrev:
Självbyggare
· Stockholm
· 10 286 inlägg
Inte alls dumt val! Tror du kommer att bli mycket nöjd och skulle det visa sig vara för klena saker så är det bara att komplettera med en grövre.Mogg skrev:Tack för all feedback och kommentarer!!
Det blev till slut detta här som dof skrev om. Med bag. Det fanns samma uppsättning med en aluminiumkoffert också, men valde bagen. Slog till på detta paketet alldeles nyss och jag tror det var rätt ände jag började i. Var länge sugen på det dyrare 18volts-paketet från Makita, men börjar med med detta jag beställde.
Jo, det är så jag tänker. Någon gång kommer jag säkert att skaffa en 18 volt. Har inga direkt referenser på vad olika styrkor på maskiner klarar av, men allt är bättre än den Kellen jag fick av en kompis.. Frågan är vad jag gör med den nu?Robert-san01 skrev:
Och så tänkte jag mycket på mina händer. Låg vikt på maskinerna! Det här kommer att kännas riktigt kul när jag får dem!!
Grattis. Kan garantera att du kommer bli nöjd med dessa. Har som sagt inte stött på några begränsningar än. Kommer själv komplettera med en 18v slagskruvare framöver ,då jag har ett fasad och takbyte planerat.
Du beställde en med svensk stickpropp? annars får du bygga om eller skaffa en adapter.Mogg skrev:Tack för all feedback och kommentarer!!
Det blev till slut detta här som dof skrev om. Med bag. Det fanns samma uppsättning med en aluminiumkoffert också, men valde bagen. Slog till på detta paketet alldeles nyss och jag tror det var rätt ände jag började i. Var länge sugen på det dyrare 18volts-paketet från Makita, men börjar med med detta jag beställde.
Känner faktiskt för det eller så ger jag den till någon jag inte gillar. Första gången jag använde den och det var ren skit för det jag håller på med.MaxPax skrev:
Nä, tänkte jag inte på. Men jag har en adapter redanRund_skruvad skrev:
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Du hade rätt först! Coop.
http://www.byggahus.se/forum/verktyg-maskiner-fordon/19635-vad-vet-ni-om-kellen.html
http://www.byggahus.se/forum/verktyg-maskiner-fordon/19635-vad-vet-ni-om-kellen.html
Den där lilla slagskruvdragaren är helt underbar. Lätt och smidig, ryms i fickan.Mogg skrev:Tack för all feedback och kommentarer!!
Ångrar att jag gav bort min till svågern...
:banghead: