K KarlAxel skrev:
Oki. Följdfråga då. Hur gör jag för att få bort skiten helt? Jag har skrubbat noggrant men får inte bort all skit.
Men KarlAxel, du har redan gjort så rent och fint som det gär. Det duger gott, så länge det inte blir stopp eller stank.
 
  • Gilla
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
K KarlAxel skrev:
Oki. Följdfråga då. Hur gör jag för att få bort skiten helt? Jag har skrubbat noggrant men får inte bort all skit.
Du behöver inte få bort allt, det kommer tillbaka om du vill använda handfatet.
 
F
Det svarta såg ut som Asbest, det måste du kolla upp asap
 
  • Gilla
Byggaren Bengt och 1 till
  • Laddar…
K KarlAxel skrev:
Oki. Följdfråga då. Hur gör jag för att få bort skiten helt? Jag har skrubbat noggrant men får inte bort all skit.
Varför ska du ta bort smuts från insidan av avloppsrören? Hur tror du kommunens avloppsrör ser ut på insidan?
 
Jätteäcklig är en fackterm rörmokarna ofta använder. Betyder att du spolar ned äckliga saker som fastnar, och det gör alla, :rofl:
 
Lägg alla rördelar i ugnen typ 130 grader.
När de blivit varma kräng alla ut och in.
Så blir det ordentligt ren på insidan:rofl:
 
  • Gilla
useless och 2 till
  • Laddar…
Tre långhåriga tjejer i familjen. Det är så trevligt när man gör rent vattenlåset i duschen.
Handfat görs oftast rent med smocken. Så slipper man plocka isär.
 
raveper raveper skrev:
Tre långhåriga tjejer i familjen. Det är så trevligt när man gör rent vattenlåset i duschen.
Handfat görs oftast rent med smocken. Så slipper man plocka isär.
Den med långt hår rengör avloppet , det är sedan gammalt.
 
  • Gilla
  • Haha
tank77 och 2 till
  • Laddar…
Slipper all annan städning och tvätt, så får ta på mig det.
 
Gissa vart jag har de längsta hårstråna...
 
P pjkw skrev:
He ä din skit.. det tyckte jag va bra sagt
Lennart Sundström ❤️
 
H Hybro skrev:
Gissa vart jag har de längsta hårstråna...
I raaaava?
 
C
Ha ha ha, underbar tråd. Århundradets aha-upplevelse :crysmile:
 
  • Gilla
AG A
  • Laddar…
H Hybro skrev:
Gissa vart jag har de längsta hårstråna...
Bild?
 
  • Gilla
  • Haha
fribygg och 1 till
  • Laddar…
Jag öppnade locket till trekammarbrunnem idag. Det luktade illa, och var någon svart sörja i den. Jag är nu lite orolig att jag fått något skit i den. Hur märker man det?
 
  • Haha
  • Gilla
Dublin och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.