Hej,
Ska bygga ett staket runt tomten. Tänkte måla det med järnvitriol. Några frågor
- när ska det målas? Kan man vänta med att måla det i vår eller måste man måla det på en gång?
- om man ska måla det på en gång, ska man måla plankorna innan man sätter upp staketet?
- har läst lite olika om järnvitriolets skyddande egenskaper. Ska man blanda ut järnvitriolet med något annat?