D dennisloo1 #1 Medlem · 23 inlägg 27 dec 2018 13:58 dennisloo1 Medlem 23 inlägg 27 dec 2018 13:58 #1 Hej, Ska måla om hemma och byta lister. När jag tog bort listerna på en utav innerväggarna föll en del massa bort. Vad borde jag använda för att jämna ut ytan innan målning? Känns sådär att bygga 1 cm med spackel. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej, Ska måla om hemma och byta lister. När jag tog bort listerna på en utav innerväggarna föll en del massa bort. Vad borde jag använda för att jämna ut ytan innan målning? Känns sådär att bygga 1 cm med spackel.
J Johan456 #2 Husägare · 3 629 inlägg 27 dec 2018 19:09 Johan456 Husägare 3 629 inlägg 27 dec 2018 19:09 #2 Kör med Gipsbruk.