Jag klantade till mig och fick inte in Handöl-kassetten som stått och väntat i tid. Nu klarar den inte värdena för att få installeras. Jag funderar dels på möjligheten att försöka med projektet att skaffa en katalysator från Tjeckien och se vad kommunen säger i det fallet. Tycker att funkar det i Tyskland så borde det funka här.
Men mer realistiskt är nog att införskaffa en annan kassett att sätta in. Och den behöver vara liten. Nästan att ju mindre desto bättre. Dels är hålet litet där den ska in och dels är det bara en liten friggebod den ska sitta i. Ju lägre effekt desto bättre liksom.
Men det är lite som att leta efter en nål i en höstack. Mycket jobb att leta efter specifikationerna på varje enskild kassett, om de ens finns att finna. Många handlare skulle verkligen behöva göra en uppryckning när det kommer till faktauppgifterna. Så jag tänkte att det kanske går att ta en genväg att fråga här? Kanske är någon som känner till någon liten kassett så där på rak arm som den kan tipsa om? Eller i alla fall peka lite åt vilket håll som det kan vara idé att leta?