1 309 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
JAHA fin julklapp INTE ny garagport ?
Jaha då lyckades man få garageporten bli påkörd och gått sönder bilen tryckte in porten i mitten inte mycket men tillräckligt för att knäcka den och göra låset trasigt mm .. jul stessen gör sitt
tur att inte bilen fick något..
Så nu hoppas man försäkringsbolaget ställer upp med en liten extra julklapp.! (några som har erfarenhet ?)
Några som har tips på bra och prisvärda garage portar monterat och klart..
Idag har vi en vipp port
tur att inte bilen fick något..
Så nu hoppas man försäkringsbolaget ställer upp med en liten extra julklapp.! (några som har erfarenhet ?)
Några som har tips på bra och prisvärda garage portar monterat och klart..
Idag har vi en vipp port
Tidigare var takskjutsportar dyrare vipportar. Så är det inte idag pga att man kan automatisera tillverkningen av skjutportar bättre än vad man kan med vipportar (fråga mig inte varför). Idag väljer man således en takskjutport om takhöjden så tillåter, OM man är ute efter det mest prisvärda alternativet.
Skånskabyggvaror har takskjutportar som är billiga och många verkar rätt nöjda med dom som budgetalternativ.
Ska du ha en vipport är det antagligen Edsbyporten som är mest prisvärt. Jag har iaf inte hittat något vettigt alternativ till deras vippa.
Skånskabyggvaror har takskjutportar som är billiga och många verkar rätt nöjda med dom som budgetalternativ.
Ska du ha en vipport är det antagligen Edsbyporten som är mest prisvärt. Jag har iaf inte hittat något vettigt alternativ till deras vippa.
vad ska man sattsa på då?
port med motor fjärr eller inte..
ligger väl på priser 12-15,000 kr monterat och klart gissar jag eller är jag helt fel ute
Condoor
Garageport experten..
finns ju även portar hos Skånskabyggvaror
under 10,000:- och då ink motor
kan det vara en ide ?
Svårt att montera portar ?
port med motor fjärr eller inte..
ligger väl på priser 12-15,000 kr monterat och klart gissar jag eller är jag helt fel ute
Condoor
Garageport experten..
finns ju även portar hos Skånskabyggvaror
under 10,000:- och då ink motor
kan det vara en ide ?
Svårt att montera portar ?
Redigerat:
Klicka här för att svara