med att få åsikter om en köksplanering. Men jag har ingenstans att lägga ut bilder :'( ???
 
Jag har alltså en PDF fil kan man lägga upp den där?
 
Troligen inte - sådana sajter brukar begränsa innehållet till bildformat.

Men du kan använda funktionen "ögonblicksbild" (i Adobe Reader 6.0 åtminstone) för att klippa ut valfri del ur pdf till en klippboken och sedan spara som bild. Lite omständigt, men det funkar.
 
Jag har fortfarande en hel del utrymme på vår web. Maila bilden/filen så lägger jag upp den...


 
Jisses va många snälla människor det finns här :D
Har redan fått fler erbjudanden om det på PM. Så bild kommer snart.
Tack ska du har Fasting65 för din vilja att hjälpa mig!
 
is1.gif

Grymt bra site. Tack för tipset GreenTurtle ;)
 
Jag skulle nog stryka skåpet till höger om fönstret för att få in mer ljus. I min värld känns det väl övermöblerat som det ser ut just nu....
 
Menar du att vårt lilla Vitrinskåp ska väck  :o ;) Det som vi tycker (hoppas) lyfter köket.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.