O olofh #1 Renoveringsnovis · Skåne · 2 921 inlägg 11 jun 2015 07:44 olofh Renoveringsnovis Skåne 2 921 inlägg 11 jun 2015 07:44 #1 Hej Jag har nog råkat trycka någonstans...så nu visas sidan i vanligt webbläge i mobilen. Hur får jag tillbaks mobilvyn?
Hej Jag har nog råkat trycka någonstans...så nu visas sidan i vanligt webbläge i mobilen. Hur får jag tillbaks mobilvyn?
Per Eskilsson #2 Administrator · Skåne · 6 811 inlägg 11 jun 2015 07:49 Per Eskilsson Administrator Skåne 6 811 inlägg 11 jun 2015 07:49 #2 Scrolla längst ner på sidan och klicka på "Gå tillbaka till mobilversionen av Byggahus.se".