5 283 läst ·
21 svar
5k läst
21 svar
Jag blev med plankor - vad gör jag nu?
Starcks citruspress fick jag i 50-årspresent, den vackraste köksprylen jag äger men värdelös för sitt syfte. Ser framför mig en otroligt vacker pall med smäckra ben som ser ut att ha kommit från yttre rymden.Hep skrev:
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 6 014 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 6 014 inlägg
Är inte all Starck-design så. Fin men värdelös funktion.Maria T skrev:
Så bygg en snygg pall som välter när man sätter sig på den.
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 6 014 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 6 014 inlägg
Pågående inoljning och sedan är den klar. Och ja @sinuslinus - du har rätt. Den är lite svajig, men eftersom ingen ska sitta på den (hoppas jag) så gör det förhoppningsvis inget. Kanske lite mer War of the worlds än Starck, men jag tycker den blev rätt kul. Nu ska jag bara försöka låna ett citrusträd till fotograferingen, för mitt ser ut som skit.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden

