Hej efter att åskan slog ner startar inte min panna.
Har en äldre rego 634 som reserv och den startar.
Jag har flyttat över kraftkortet och det hjälper inte.
Felet borde ligga på kortet jag bifogat.
Är här någon som vet vad man ska titta på eller vet vem som lagar sånna?

Felet på reserv styrenhet är att felindikatorn i innetemperatur givaren lyser konstant utan att där är fel nere på pannan (greenline htc7) om någon kanske vet vad det felet kan vara.

Mvh Richard
 
  • Grönt kretskort med integrerade kretsar, resistorer, kondensatorer och kopplingskontakter på mörk yta.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.