Hej! sitter nu och spånar på nästa års projekt, byte av fasad.
Har idag en trist plåtfasad (nyköpt villa) och har fastnad på ivarpanel-fibercement där man ser ådringarna, någon som har någon erfarenhet av ivarpanel? sätter jag det lätt själv eller är det värt att ta in hantverkare?
Har läst 249kr/kvm kan det stämma?
Tips och ideer?
mvh
Hardcore1
You never walk alone