Hej! sitter nu och spånar på nästa års projekt, byte av fasad.
Har idag en trist plåtfasad (nyköpt villa) och har fastnad på ivarpanel-fibercement där man ser ådringarna, någon som har någon erfarenhet av ivarpanel? sätter jag det lätt själv eller är det värt att ta in hantverkare?
Har läst 249kr/kvm kan det stämma?
Tips och ideer?

mvh

Hardcore1
You never walk alone
 
Hej!
Hur gick detta? Blev du nöjd med resultatet? Mycket extraarbete?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.