Hej!
Jag har nyligen flyttat in i en lägenhet där någon med ”bra idéer” tidigare bott. Summa kardemumma är att jag nu står med två skåp där sidostyckena har sågats bort (stod en ”inbyggd” micro på en ram innan jag tog bort den ditsatta fronten). Målbilden är att renovera helt och hållet när jag bott in mig. I dagsläget vill jag göra en lösning så att det går att använda ytan. Har vart inne på allt från att byta ut skåpen till att hänga tyg framför för att dölja men skulle gärna ha förslag på vad som man skulle kunna göra!

Hörnbänkskåpet är 80 cm och det mindre 30 cm. Djup 58 cm och höjd 86 cm (med ben).

Vad skulle ni gjort i mitt ställe?

Känner någon igen vilket märke stommar/luckor skulle kunna vara från? Väggskåpen är 84 cm i höjd

Tack på förhand!
 
  • Köksskåp utan sidostycken med synlig ram och skruvhål, bredvid en diskmaskin.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vit köksinredning med borttagna sidostycken på skåp, diskho, diskställ och vitvaror på bänkskiva.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Det skulle kunna vara gamla Marbolalskåp, de såg ut så här fram till 1982. Du skulle kunna sätta dit två luckor så länge, du behöver gångjärn med fästplattor anpassade till de gamla stommarna. Visa bilderna i butiken så kan de nog hjälpa dig.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.