Var inne på hemsidan och beställde info. Fick hem två st provbitar, känns lite som uppfluffat papper. Mycket skönt att handskas med. Dock så är det ganska så oformligt och jag gissar att man måste vara mkt noga när man skall skära till så att det inte blir glapp.

Tyvärr så fick jag inget pris!

/Jögga
 
Jag tycker det låter välldigt intressant i allafall.. :D

men som sagt var pris vore inte helt fel..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.