3 079 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Isolering
Medlem
· Västra Götaland
· 970 inlägg
Hur markisolerar man på ett korrekt sätt om man vill ha plantor året om i marken? Kan man exempelvis gräva ner skivor på 70cm djup och klara markfrosten med tillförd värme uppifrån?
Medlem
· Västra Götaland
· 970 inlägg
Dum följdfråga: isolering på djupet eller tvären?
Medlem
· Västra Götaland
· 970 inlägg
Smart, tack för det goda rådet.
Klicka här för att svara