Hej!

Jag funderade lite ang 45 mm installationsskikt med liggande reglar. Tappar man inte mycket av den uppstyvningen av konstruktionen som OSB skivorna gör? De blir ju inte alls lika förankrade i konstruktionen om man skruvar i liggande 45 mm i stället för stående bärande reglar....?
 
Det blir tillräckligt stabilt ändå
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.