Hej
Jag har byggt ett timmerhus med timmer från tomten så det är ganska stora glipor emellan stockarna
Hur isolerar jag bäst
Huset är ej uppvärmt och skall ej ha panel utan bara stockar
Tacksam för råd
Espen
 
Ut i skogen samla lav, alt lindrev.
 
  • Gilla
Ewiig
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.