E Ewiig #1 Medlem · 2 inlägg 6 nov 2021 11:34 Ewiig Medlem 2 inlägg 6 nov 2021 11:34 #1 Hej Jag har byggt ett timmerhus med timmer från tomten så det är ganska stora glipor emellan stockarna Hur isolerar jag bäst Huset är ej uppvärmt och skall ej ha panel utan bara stockar Tacksam för råd Espen #isolering #timmerhus
Hej Jag har byggt ett timmerhus med timmer från tomten så det är ganska stora glipor emellan stockarna Hur isolerar jag bäst Huset är ej uppvärmt och skall ej ha panel utan bara stockar Tacksam för råd Espen
Mazen #2 Inredare · Svärdsjö · 2 869 inlägg 6 nov 2021 11:38 Mazen Inredare Svärdsjö 2 869 inlägg 6 nov 2021 11:38 #2 Ut i skogen samla lav, alt lindrev.